Informacije o programu
Program “MUI PRODAJA/PRODAVAČ” je dostupan svakom prosječnom pojedincu na bilo kojoj poziciji u prodaji, odmah je primjenjiv u stvarnosti uz mjerljive rezultate, lako se prenosi drugima, univerzalne je primjene za sve korisnike, vrstu problematike i trenutačno stanje u području prodaje.
Program u potpunosti isključuje svaku improvizaciju.
Ciljevi radionica
1. Organiziranje prodaje (pojedinac vodi samostalno prodaju, organiziranje odjela/sektora prodaje).
2. Upravljanje prodajnim procesima.
3. Osposobljavanje postojećeg kadra u prodaji za nedostajuća znanja, vještine i ponašanja,
4. Osposobljavanje početnika za uspješnu prodaju.
Kome je program namijenjen
Program je namijenjen svakom pojedincu koji želi učinkovitije i produktivnije djelovanje u području prodaje.
SADRŽAJ RADIONICA
1. PROMJENE SU PREDUVJET ZA USPJEŠNU PRODAJU
- Polazne osnove za postizanje izvrsnosti (postizanje željenih ciljeva) u prodaji
- Uvođenje promjena u prodaji
- Upravljanje promjenama
- Načini djelovanja: Postoje samo dva načina djelovanja u prodaji – improvizacija i model djelovanja.
- Rješavanje najveće dileme: Improvizacija ili model djelovanja
- Izbor modela djelovanja u prodaji
- Model univerzalne izvrsnosti – MUI © 2007: Jedini cjelovit model djelovanja na tržištu edukacija.
2. TRAŽENJE NAJBOLJIH RJEŠENJA U PRODAJI
1. Dnevni/tjedni planer prioriteta – Upravljanje prioritetima u prodaji.
2. ALAT ZA SVE – kontinuirano i sustavno rješavanje problema u prodaji.
3. Rješavanje problematika – planovi, zadaci, odluke, planovi učenja, izvješća i procedure u prodaji se
rade na isti način.
4. Upravljanje procedurama u prodaji – kako zauvijek isključiti improvizaciju u prodaji i prodajnim
procesima.
3. KONTROLA PROVEDBE U PRODAJI
1. Utvrđivanje negativnih stanja u prodaji (kašnjenja, nekvalitetno, nedovoljno nezadovoljstva,
neodgovarajuće trošenje resursa (prekomjerno i/ili premalo).
2. Uklanjanje negativnih stanja: Sve što se ne kontrolira neće se dogoditi!
4. POKRETAČI IZVRSNOSTI U PRODAJI
– Učinkoviti sastanci: naučiti kako prodajne sastanke kontinuirano činiti učinkovitijima, kraćima i rjeđima.
– Meki resursi (vrijeme, znanje i sastanci) kao pokretači uspješne prodaje.
Uspjeh programa se temelji na primjeni četiri ključna alata naznačenih u točki 2. koji djeluju sinergijski.
Svi alati su jednostavni za primjenu, a njihovom primjenom odmah dolazi do rezultata koji su mjerljivi. Nema nikakvih preduvjeta za primjenu programa – dostupno je svakom prosječnom pojedincu.
Način rada
● Prezentacija sadržaja, uporaba alata u prodaji za postizanje izvrsnosti, nema učenja na slučajevima – učenje na
stvarnim temama prodaje, interaktivnost, pitanja, prijedlozi i primjedbe.
● Ključni primjeri primjene alata u prodaji.
● Precizne upute za daljnju primjenu u prodaji.
● Precizne upute kako prezentirana znanja, vještine i ponašanja prenositi na druge.
● Svi radni materijali su osigurani.
● Dostupna interaktivnost sudionika s trenerom poslije radionice.
● Podrška na Internetu: Dodatni sadržaji iz područja prodaje za osnaživanje prodavača koji se kontinuirano dodaju.
Trajanje radionica
15 sati ukupno; opcije: 3 radionica u trajanju 5 sati, 5 radionica u trajanju 3 sata, prema dogovoru.
Cijena:
Cijena uvodne radionice besplatno
Cijena programa pojedinačno 1.950,00 kn
Autor i trener programa
Milan Grković, autor i trener Modela univerzalne izvrsnosti – MUI © 2007
Reference www.portalalfa.com/reference
● Predavač redovito objavljuje članke u vodećim poslovnim časopisima:
1. Poslovni savjetnik www.portalalfa.com/clanci_poslovni_savjetnik
2. business.hr www.portalalfa.com/clanci_business_hr
● Objavio pet knjiga
1. MUI KNJIGA ZA USPJEH www.portalalfa.com/mui_knjiga_za_uspjeh
2. UČENJE POMOĆU UMNIH MAPA www.portalalfa.com/ucenje_pomocu_umnih_mapa
3. SASTANCI UPRAVLJANJE VREMENOM www.portalalfa.com/esastanci
4. MODEL UPS – UPRAVLJANJE POMOĆU SASTANAKA www.portalalfa.com/esastanci
5. USPJEŠNA KARIJERA 1 www.portalalfa.com/uspjesnakarijera
● Pokretač i urednik Internet portala: Portal alfa – www.portalalfa.com
Brojni sadržaji iz problematika osobne i profesionalne karijere kako i upravljanja svim oblicima
zajedništva (grupe, organizacije i zajednice).
Uspješna prodaja je vještina koja se mora učiti
i svakodnevno prakticirati.
Datum održavanja radionica
● prema dogovoru
● unaprijed planirani i najavljeni termini
Vrijeme održavanja radionica
Prema dogovoru s korisnicima programa.
Mjesto održavanja radionica
● neposredno:
prema dogovoru
in-site korisnika
SUK – Strukovno učilište Krešimir, Heinzelova 68, Zagreb
● virtualno
Interaktivnost s MUI trenerom
Tijekom i poslije radionica dostupna je besplatna interaktivnost korisnika tijekom praktične primjene sadržaja programa.