Abeceda komunikacije

Za svaki poslovni uspjeh potrebna je, između ostalog, i uspješna komunikacija. Dobar posao i dobra komunikacija usko su povezani. Abeceda komunikacije na svojim edukativnim radionicama spremna je odgovoriti i najvećim izazovima komunikacije nudeći potrebna znanja za uspješno poslovno komuniciranje.

Abeceda komunikacije – Programi obrazovanja:
  1. USPJEH SE MOŽE NAUČITI
  2. PODUZETNIČKI MARKETING
  3. PREZENTACIJOM DO USPJEHA
  4. VI KAO BREND
  5. OSNOVE VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE
  6. PSIHOLOGIJA PRODAJE
  7. 7 KORAKA USPJEŠNE PRODAJE
  8. PREGOVARANJE, PRIGOVORI I REKLAMACIJE – Krizni prodajni management

1. USPJEH SE MOŽE NAUČITI

U vrijeme krize u gospodarstvu kojoj svjedočimo zadnjih godina jedan od najvećih problema je manjak raspoloživih radnih mjesta, stoga je konkurencija na svako od njih iznimno velika. Jedna od opcija je i samozapošljavanje.

Cilj radionice:
Educirati polaznike o kvalitetnim i iskoristivim alatima koje će moći primijeniti pri postavljanju poslovnog plana, segmentaciji tržišta, postavljanju marketing plana, brendiranju i zakonskim normama koje je potrebno zadovoljiti. Polaznici uče kako pripremiti strategiju i operativne korake, zašto je važan projektni management i da li je uspjeh slučajnost ili posljedica dugogodišnjeg sustavnog rada.

Trajanje: 5 sati
Cijena radionice: 400, 00 kn + PDV

 



2. PODUZETNIČKI MARKETING

Shvaćati marketing kao oglašavanje na televiziji ili u novinama jedna je od najvećih zabluda. Kada poduzetnik počinje promišljati o svojoj poduzetničkoj ideji on je već zakoračio u segment marketinga. No, ono što se tada najčešće desi je da zaokupljen samom idejom, proizvodom ili uslugom zaboravi ili zanemari na cijeli niz kontinuiranih aktivnosti koje je potrebno svakodnevno provoditi kako bi od ideje nastala prava poduzetnička priča.

Cilj radionice:
Ovo je radionica namijenjena upravo tome da svakom poduzetniku da alate kojima će svoju ideju održavati, nadograđivati i dodavati joj nove vrijednosti. Edukacijske teme: definiranje ciljnih kupaca, istraživanja tržišta bez budgeta, definiranje prilika, odabir optimalnog marketing mixa, poduzetnik mora biti i trgovac, upravljanje odnosim i najvažnije pretvaranje poslovne vizije u stvarnost.

Trajanje: 6 sati
Cijena radionice: 400, 00 kn + PDV

 


 

3. PREZENTACIJOM DO USPJEHA

Sve što jesmo ili što želimo postati, te sve što naš proizvod ili usluga je, ne vrijedi ništa ako vrijednosti ne znamo predstaviti kupcu, partneru ili klijentu. Radionica „Prezentacijom do uspjeha“ je osmišljena kao proces u kojem polaznici putem niza primjera i zadataka osvješćuju svoje vrline/atribute te uče kako te osobine učinkovito prezentirati svojoj okolini. Radionica se sastoji od 6 koraka koji uključuju osvješćivanje svojih komparativnih prednosti, osmišljavanju svojeg poslovnog identiteta, uči se o kanalima prezentacije i psihološkim procesima koji su nužni za pozitivan odgovor okoline.

Cilj radionice:
Dati polaznicima alate persuazivne promocije kojima se trebaju služiti kako bi pojačali svoje samopouzdanje, istaknuli prednosti, te imali utjecajnu snagu na one kojima poruke prenose potičući ih na za njih pozitivnu aktivnost.

Trajanje: 5 sati
Cijena radionice: 400, 00 kn + PDV

 


 

4. VI KAO BREND

Vi kao brend je posebno osmišljena radionica za sve one koji žele unaprijediti svoje poslovanje brendiranjem samih sebe, tj. uspostaviti reputaciju i brend na temelju njihovog rada, vrlina i posebnosti. Često se događa da poduzetnici svu svoju pažnju posvećuju brendiranju proizvoda ili sadržaja ne uzimajući u obzir da su brendovi i ljudi koji te proizvode/usluge stvaraju i da oni sami često više vrijede od pukog proizvoda. Psiholozi kažu da ljudi više vjeruju ljudima, nego kompanijama ili proizvodima, zato je bitno da ljudi iza tih proizvoda i kompanija dođu do izražaja u javnom sektoru, a to je i cilj ove radionice – pružiti znanje i alate polaznicima koji će im pomoći u stvaranju osobnog brenda.

Cilj radionice:
Radionica se bazira na koracima koji polaznici moraju poduzeti kako bi uspješno proveli proces brendiranja na sebi. Radionica pruža informacije o istraživanju tržišta i konkurencije, procesima koje je potrebno proći u samobrendiranju, strategiji i dugotrajnosti procesa te kanalima kroz koje će se brendirana osoba predstaviti svijetu. Radionica uključuje niz vježbi kojima je cilj osvijestiti atribute polaznika, osobne ciljeve brendiranja, upoznatost s kanalima promocije te kompetitivne prednosti.

Trajanje: 6 sati
Cijena radionice: 400, 00 kn + PDV

 


 

5. OSNOVE VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE

Komunikacija postoji otkad postoje i ljudi. Komuniciramo pogledom, gestama, izrazom lica te riječima i pismom kao uobličenim i naučenim oblikom komunikacije. Urođena komunikacija je više-manje univerzalna neverbalna komunikacija, koju danas uglavnom zanemarujemo misleći da nije bitna. Komunikaciju je nemoguće izbjeći te se događa svjesno i nesvjesno. Veliki broj ljudi ima problem neuravnotežene verbalne i neverbalne komunikacije koja im otežava svakodnevno funkcioniranje i konkretnije uspješno obavljanje posla i poslovnih zadataka.
Cilj radionice:
Radionicom želimo osvijestiti neverbalnu i verbalnu komunikaciju kod polaznika te ih naučiti kako svakodnevno koristiti obje komunikacije kako bi uspješno poslali svoje poruke okolini. Teme su govor tijela, stav i njegov utjecaj na okolinu, kodiranje i dekodiranje poruka, šumovi u kanalima komunikacije, izražavanje i susprezanje emotivnih stanja te rješavanje konflikta između verbalne i neverbalne komunikacije. Tehnike prilagođavanja komunikacije pojedinim tipovima ljudi, s naglaskom na tehnike komunikacije s teškim sugovornicima.

Trajanje: 5 sati
Cijena radionice: 400, 00 kn + PDV

 


 

6. PSIHOLOGIJA PRODAJE

Prodaja je od uvijek bila svojevrsna igra nadmudrivanja. Prodaja je danas u vrijeme kada je sve dostupnu u nekoliko verzija i kategorija puno više od samog zadovoljavanja potraživanja. Koji su to psihološki momenti koji utječu na proces odabira, te kako njima upravljati osnovna su pitanja na koje ova radionica daje odgovore u obliku primjenjivih alata.

Cilj radionice:
Polaznici dobivaju informacije o tome koliko je i na koji način psihologija svake osobe uključena u prodajni proces. Definiranje psiholoških profila kupaca, te tehnike i prodajni alati za svakog od njih. -obaviješteni kupac -tražitelj rješenja -kupac bez ideje.

Trajanje: 4 sata
Cijena radionice: 400, 00 kn + PDV

 


 

7. 7 KORAKA USPJEŠNE PRODAJE

Prodaja kao proces ima svoje zakonitosti i svoja pravila. Detektirali smo kritične korake i njih 7 obradili u ovoj radionici.

Cilj radionice:
U ovoj radionici prolazi se kroz 7 koraka jednostavnih tehnika kojima garantiramo uspješnost prodaje. Polaznici na svakom koraku dobivaju i zadatak kako bi iskustveno mogli prihvatiti prezentirana teorijska znanja. Ovo je radionica namijenjena svima koji se u svom poslu susreću s procesom prodaje, nevažno da li se radi o samo jednom njenom segmentu poput post prodaje ili ste aktivni sudionik svih prodajnih procesa.

Trajanje: 6 sati
Cijena radionice: 400, 00 kn + PDV

 


 

8. PREGOVARANJE, PRIGOVORI I REKLAMACIJE – Krizni prodajni management

Pregovaranje je prvi korak, no za održivost i stvaranje lojalnosti kod kupaca potrebno je dobro vladati komunikacijskim vještinama u prigovorima i reklamacijama. Ovo su iznimno važni dijelovi prodajnog procesa. Uspješno svladavanje ovih tehnika ključno je za stvaranje lojalnih kupaca ili klijenata čemu svi poduzetnici teže. Kako bi se uspješno hrvalo u teškom pregovaračkom procesu potrebno je poznavati njegove zakonitosti. Prigovori i reklamacije su najneugodniji dio prodaje, ali se s njima vrlo često susrećemo. Krizni odnos i krizni prodajni management ključni su faktori svake buduće suradnje.

Cilj radionice:
Radionica će polaznicima pružiti znanje i alate kojima će ovladati ove teške prodajne korake, pri čemu će i nakon njih imati zadovoljnog i vjernog kupca. Osim bumerang metode rješavanja prigovora, prolazi se i jedna od novijih – tri F – feel, felf, found.

Trajanje: 6 sati
Cijena radionice: 400, 00 kn + PDV